1 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Ikväll kommer min mormor & morfar hem till oss & vi ska äta lite julmat osv :) Själv?
Kram

2 aina [fotoblogg]:

skriven

Fina bilder :)

3 Olivia Magnusson:

skriven

Härliga bilder :D

sv: nu ikväll har jag tränat och småpackat,själv?:D
kramis♥

4 hanna:

skriven

åh det lät mysigt ! jag var på lite olika ställen här hemma i gävle, först hos mammas pojkväns pappa på frukost sen till min mormor och morfar och sist hem till min pojkvän!så det var trevligt!

5 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Allt är bara bra med mig, hur är det själv? :D
Kram

6 Mathilda ♥:

skriven

Fina bilder! :)

7 Olivia Magnusson:

skriven

sv: jag mår bra, själv?:D
kramis ♥

8 hanna:

skriven

jasså? :d tycker den här staden är hemsk haha men här bor jag :d

9 Hanna:

skriven

Haha jo jag vet xd men jag ska inte bo här så länge till hade jag tänkt :D

10 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Härligt! Jag kom precis hem från att ha varit på ett köpcentrum hela dagen :) Själv?
Kram

11 Lotta:

skriven

Sv: Vad mysigt :) och just nu ligger jag på soffan med Oliver och tittar på One tree hill =) Själv? :)

12 olivia ♡ - mode, foto & vardag.:

skriven

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram

13 OLIVIA:

skriven

sv: hade tänkt att sova,själv?:D
kramiskramis♥

Kommentera här: