Höstbilder

Hittade lite bilder från i höstas som jag tänkt lägga ut men har glömt bort det. Oops..
 
Kom hem för två timmar sedan ungefär, har haft en supermysig helg hos älsklingen. Vi har kollat en massa Prison break, varit ute, lagat mat & sånt där. Ikväll hade jag en massa saker som jag skulle hinna göra, har bara hunnit beställa en klänning haha.
 
Tänkte hoppa in i duschen & fräscha upp mig lite & efter det ska jag kleta på en ansiktsmask. Blir en tidig kväll ikväll, är så grymt trött. Hinner jag så bloggar jag imorgon innan jag far på skolan. Kram & godnatt!
1 Amanda Jönsson:

skriven

Fina bilder! :)

2 Caroline Henriksson:

skriven

Hösten känns väldigt uppskattat just nu.. saknar! kram:)

3 Linn Ahlex:

skriven

sv: men ditt då :')))

4 Lotta:

skriven

Sv: Vad härligt :) Har du haft en bra start på veckan?? =)

5 Olivia Magnusson:

skriven

sv: inte mycket,själv?:D
kramis♥

6 Agnes Bjurek:

skriven

Vilka mysiga bilder!

7 SARA:

skriven

Jättefina bilder :D

Kommentera här: