USA del 2

Vi äter frukost på hotellet & sedan går vi till Graceland. Deras öppetider är från 09.00-17.00. Där kommer vi spendera dagen. Där kollar man runt på Elvis Presley's hus, hans bilar, hans flygplats & allt sånt där. Men jag kan ju meddela att jag inte är ett så stort fan av honom men det är min mamma, morbror & mormor. Sen kan det ju vara lite kul att gå runt & kolla där iafallafall!:) 
 
När vi kommer tillbaka till hotellet kan det vara härligt med ett dopp i poolen + gym. Det tror jag nog att jag & min kusin Natalie kommer hålla på med resten av den där dagen, haha. Efter det blir det lite middag!:)
1 Maja:

skriven

Åh så sjuukt kul!! :D

2 Sofia:

skriven

sv; satt hemma och kolla på tv istället:)

3 Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring:

skriven

- Har bara spelat diablo 3 och badat, dudå? :D Kram

4 claudia:

skriven

SV: Blev 144, vad blev du ? :)

5 vvvviktoria:

skriven

sv; Okej, jag var med några kompisar ;) Allt bra?

6 Moa:

skriven

så coolt!
sv. jaha:)<3

7 LAMBOZ:

skriven

Fin blogg!
Nu har vi en pågående frågestund. Skulle betyda mycket om du ville fråga något. Alla som frågar får en länk och vi svarar i ett videoinlägg! Kram.
Direkt länk: http://lamboz.blogg.se/2013/april/fragestund.html#comment

8 Emma:

skriven

SV: Okaj, gör faktiskt inget just nu :) Hur är det annars? Kram.

9 Filippa Wallin:

skriven

sv: Det var så lite så! Med mig är det helt okej! Kram kram!

10 selma:

skriven

allt bra ? :)

11 J:

skriven

sv.:
va i stan .dudå ?:)

12 Emma:

skriven

SV: Så bra! Det är bra med mig. Vad gör du? :)

13 Jennifer-livet genom mitt objektiv:

skriven

Jo det är toppen! själv då?

14 Lifeaslina.webblogg.se:

skriven

- Jo det är väl bara bra, sj?? :D

15 JeanetteR:

skriven

sv: Följer dig som nr 145 nu, säg gärna till när du följer mig också! :D

16 disa:

skriven

Så fin blogg! Vill du göra ett bloglovin byte? :D

17 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

Åh nej, vad mäktigt att göra det :D

sv: Jag gör absolut ingenting, är såå trött från igår så jag mest halvsover..själv?:D
kramis ♥

18 Maja:

skriven

- det är super med mig! Hur är det själv? :D

19 F E L I C I A:

skriven

så roligt!! :)

20 vvvviktoria:

skriven

Va kul o mysigt!
sv; Allt är bra! Haft en bra vecka? :) kram

21 benedit ♥:

skriven

ååh avundsjuk!!

sv; kul! :) okej, jag har varit med en kompis hela helgen :) allt bra idag?
kram<3

22 Ida Söderlind:

skriven

SV: Jag blev följare nummer 146 vilket nummer blev du? :)

23 Emilia ▲:

skriven

Precis kommit igång på min blogg igen! Stora förändringar! Checka gärna! :D

24 Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring:

skriven

- Det är bara bra, förutom har en jäkla mensvärk "/ själv då? :) Kram<3

25 Olivia Gonzalez :

skriven

åh låter så härligt!
sv: inget speciellt, själv då? :)
kram!

26 iisa:

skriven

Snygg blogg du har! Bloglovinbyte? :)

27 Moa:

skriven

sv. du är fin!:*

28 Anonym:

skriven

Nu är vinnaren av veckans blogg dragen, gå in och se om just du vann!

29 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: nä faktiskt inte, men ett ställe jag skulle vilja besöka. Kul att se hur han levde :D

Idag har jag kommit hem från malmö, sedan bara tagit de lugnt och levt livet som strömlös.. (hela nybro fick strömavbrott i 3 timmar) Själv då?:D
kramis♥

30 isabella:

skriven

Hoppas du haft en bra dag fina du, kram! :)

Kommentera här: