Lång bloggpaus

Förlååååååt! har inte haft någon inspiration alls, men nu är jag tillbaka hoppas jag! ingenting speciellt har väl hänt under dom dagar jag inte bloggat. Imorgon slutar vi klockan två och på kvällen ska jag vara med Tilde. Kommer nog bli en bra valborg tror jag! 
 
Min andra hund, Frisco, är även här hos mamma i veckan för att pappa och Katja skulle bort. Han är ju som mysig så det blir nog bra:)!
älskar dig knas♥
1 felicia:

skriven

Sv: ett par vita låga och svarta höga :)

2 isabella:

skriven

Vilken söt bild!

3 Fanny:

skriven

Sv: jadu inge särskilt:P ååh vad fin hund!:D jag älskar hundar har själv tre stycken :D

4 TOVA:

skriven

Gud vad söt hund! :)

5 iisa:

skriven

Härlig bild!

Sv; Tack så mycket, idag har jag varit till skolan och på kvällen kommer ett par familjebekanta till oss :) Vad har du då gjort idag? ^^

6 linn:

skriven

Åh vad fin bild! :D
Ha en bra Valborg Josse!

7 linn:

skriven

sv: tack! :) jadå det är fint med mig, själv? :D<3
kram

8 Fanny:

skriven

sv: dom är så härlig, vad tråkigt:/

9 Hannaaa:

skriven

as fin blogg :) allt bra ? :D

10 Hannaaa:

skriven

med mig är de bara fint :)
så himla söt bild! :D

11 linn:

skriven

sv: skönt, jag försöker hitta något att ha på mig, själv? :D<3

12 Sofia:

skriven

supergullig bild!

13 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: jag mår kanon,dudå?:D
kramis♥

14 linn:

skriven

sv: gött, jag ska nog till stan, själv? :) <3

15 linn:

skriven

sv: skönt de med ju, insåg att jag missat tåget, trodde de gick vid halv tolv men de gick visst vid halv elva.. *suck* <3

16 natalie:

skriven

mm fin♥

Kommentera här: