Hissar och dissar

Påsklov. Älskar verkligen påsklovet, det är oftast varmt och man får så himla mycket vår/sommarkänsla. Sen är det ju perfekt för slalom/snowboard, skoter och allt sånt där. Brukar oftast umgås med min kusin på påskloven, träffar ju inte henne så ofta.
 
Iphoneladdare.Tycker dom är så himla dåliga. Dom går sönder väldigt lätt.. Min funkar bara ibland, sen är den då jättekonstig. Den har varit så jättelänge, blir inte förvånad om den går sönder helt snart:')
1 benedit ♥:

skriven

sv; okej, jag kom nyss hem från stan :) haft en bra onsdag?
kram<3

2 Emma:

skriven

SVAR: Åh tack så mycket, vad gullig du är! :D

3 Emilia:

skriven

Vad har du gjort idag då? :)

4 benedit ♥:

skriven

sv; härligt, min dag har varit toppen :) allt bra?
kram<3

5 Kajsa Johansson:

skriven

Underbart med påsklov :)
Hoppas att det är bra med dig! kram

6 Elin:

skriven

sv: allt bra här, självdå? :)

7 Emilia:

skriven

Svar: okej, det låter ju skönt! :) har bara varit på min praktik och tagit det lugnt här hemma ^^ allt bra idag då?

8 Sarah Persson:

skriven

Ja verkligen, du? :)

9 benedit ♥:

skriven

sv; hihih jaa :D
härligt, det är toppen med mig! :) vad gör du?
kram<3

10 Elin:

skriven

sv: jag kollar lite bloggar och så, dudå? :)

11 angelica:

skriven

Sv: taack! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! Jadå allt är bra, hur är det själv? :)

12 Sarah Persson:

skriven

Jag ska strax ut och springa :

13 Emilia:

skriven

Svar: åh så kul! :) med mig är allting bara bra ^^

14 Sarah Persson:

skriven

Jag känner att jag behöver det efter helgens mat! haha :)

15 Emilia:

skriven

Svar: ska nog bara sitta framför datorn en stund, duscha och gå tidigt och sova. Vad ska du göra då? :)

16 Sarah Persson:

skriven

Haha får se om jag verklgien orkar!

17 benedit ♥:

skriven

sv; okej, jag tittar på how i met your mother :) händer ikväll?
kram<3

18 Emilia:

skriven

Svar: hihi okej ^^ jag hade bara två dagars påsklov :) hur långt påsklov har du haft då?

19 angelica:

skriven

Sv: Det är bra med mig! Jag gör inget speciellt, själv? :D

20 Emilia:

skriven

Svar: åh så skönt! :) lyxigt värre ;D

21 Elin:

skriven

sv: ikväll ska jag bara slappa och kanske kolla på någon film :) dudå? kram!

22 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

Håller med dig,iphone laddare är väldigt dåliga..

sv: Jag ska snart träna,själv?:D
kramis♥

23 Theres c::

skriven

-jaaapp durå?c:

håhåå, iphone laddare går jämt sönder..

24 Theres c::

skriven

Ingenting faktiskt! själv? :)

hahah ja xd

25 Emilia:

skriven

Svar: haha okej :D

26 Elin:

skriven

sv: ja fast de va i solen :) inte så mycket, varit med en kompis lite bara :) dudå?

27 A L V A (foto):

skriven

Sv: tack snälla.
Jo, allt är på topp. Själv då? :)

28 Theres c::

skriven

- Bara mosa mig och trycka i mig massa chips och sådant c: Hahah själv då? :D

29 angelica:

skriven

Sv: Inget speciellt faktiskt, ska bara ta det lugnt och så :) själv?

30 angelica:

skriven

sv: Nej, kollar typ aldrig filmer, hah :(

31 A L V A (foto):

skriven

Sv: ja det ska bli super roligt faktiskt.
Just nu småpackar jag det sista och väntar på att timmarna ska gå. Själv då? :)

32 Elin:

skriven

jodå, helt okej!
din då? ;)
sjukt fin blogg!! :D

33 Theres c::

skriven

-göött :D

Kommentera här: