1 iisa:

skriven

Sv; blev följare nummer 147, säg till när du följer mig :)

2 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: jag har änsålänge haft en bra onsdag,själv?:D
kramis♥

3 ALVA (foto) ♡:

skriven

sv: jahaja, jo allt e bara bra med mig. Själv då?

4 Sara - Hold on be strong:

skriven

Roligt!! :)

5 linn:

skriven

Kul! :D

6 youngwoman:

skriven

vad e det för något?:P

7 Fanny:

skriven

fin blogg:D

8 iisa:

skriven

Sv; Allt är bara bra, allt bra med dig då? :)

9 A L V A (foto):

skriven

sv: härligt, Sitter och redigerar lite bilder och ska snart gå kvällspromenad med några vänner. Du då?

10 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: jag har varit med kompisar,bakat,planerat oså. Vad har du gjort i helgen?:D
kramis♥

11 Ella:

skriven

hej, gör du designer?

12 Fanny:

skriven

Sv: tack så mycket! jadå bara finfint:) dudå, allt bra?

13 Fanny:

skriven

sv: vad bra! jag skypar med mina kompisar, vad gör du? :D kram

14 iisa:

skriven

Sv; ingee spec. ska snart på ett gympass :)
Vad gör du då?

15 felicia:

skriven

sv: bra själv? :)

Kommentera här: