Sofia och Ramina<3

Hejhej!

Dagen har varit toppen, bästa skoldagen som varit alltså, älskar er^!
Iallafall så sitter jag på mammas jobb, bloggar från hennes mobil just nu. Dock var jag tvungen att ta bort instagram för att jag skulle ladda ner appen, men ska ladda tillbaka det snart. Hursomhelst så hade vi ju so prov, det var lite sådär. Tror iallafall att jag kommer få ett E, haha. Aja, nu ska jag ladda mobilen och sedan packa om. Glöm inte att gå in och kika på de tidsinställda inläggen som jag har fixat, vi hörs på söndag, kram! Då kanske jag och Sofia skulle sova hos ramina också, men vi får se hur det blir:)






1 madde!:

skriven

sv; jarå! hoppas du får en bra start på helgen!:)

2 A N N A - FOTO & MODE:

skriven

Javisst! säg till när du följt mig och vilket nummer du blev så följer jag dig :)

3 Cajsa FOTO:

skriven

TACK :D gimp och photoshop :D GImp är gratis så om du vill ha de så :)

Göru gratis designers? Fin blogg

4 moufieeh:

skriven

sv; okej, jag kollar bloggar :)<3 händer ikväll?
kram

5 Amanda:

skriven

sv: tack!

6 Juni:

skriven

allt bra? :)

Kommentera här: