Tierd

Nu ska jag gå och lägga mig efter en fullbokad kväll. Har bakat, städat, klippt klor och sånt där. Imorgon bär det av till Umeå, stannar där tills på onsdagkväll somsagt. Sen om jag har tur kommer finaste Sandra till Umeå med sin mormor för att shoppa och då skulle vi kanske fara och äta Mcdonalds, så gott!
 
Annars så ska jag försöka uppdatera så gott jag kan därifrån, annars svarar jag på era kommentarer på mobilen och bloggar då jag kommit hem till mormor. Hoppas ni får en bra start på höstlovetni som har höstlov vill säga.
we♥it
 
1 Minnesblogg till Michael Jackson:

skriven

Svar: jorå... skönt med LOV i alla fall! <3 haha :P

2 Cheersisterss :

skriven

Ingen aning hehe :) gjort idag?

3 madde!:

skriven

sv: okej skönt! hoppas du får en bra början på helgen:)

4 benedit ♥:

skriven

sv; härligt, det är bra med mig! :)<3 händer ikväll?
kram

5 mickis:

skriven

Jättefin blogg du har!, allt bra? :D

6 Fannie:

skriven

Jag vet faktiskt inte än, själv då? :)

7 Madeleine - I always do it my way!♥:

skriven

Önskar dig en härlig lördag! :D

8 Emma [Fotoblogg]:

skriven

Vinnaren i veckans blogg är nu utsedd! Kika in och se om det blev du... :)

9 felicia:

skriven

hejsan! tycker du har en riktigt fin och bra blogg, skulle du vilja göra ett bloglovin' byte? :)

10 amanda:

skriven

gillar bilden!

11 Felicia ♫:

skriven

hej allt bra? kram ♥

12 Amanda:

skriven

Fin blogg! :)

13 ida|foto:

skriven

ja visst är allt bra. själv då? :)

14 louise:

skriven

Är allt bra? :)

15 ▲Amanda † Fotogalen▼:

skriven

Blev du en av vinnarna i veckans blogg?
http://photoobymee.blogg.se/2012/october/veckans-bloggvinnare-2810.html
Om inte? anmäl dig igen, tänk på att du får större chans att vinna om du gör de sakerna du får plus för! :)

KRAM

16 Mikaela:

skriven

Sv; Allt är bara bra med mig :)
Sj ?

17 linnhahne.blogg.se:

skriven

Vinnarna + ny omgång!
Delta gärna igen :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/veckans-blogg-1-2-3.html#comment

18 Sophie "autophoto":

skriven

härligt! :)
jadu baka osv :)

19 Joanna:

skriven

FIn blogg! (: vad fotar du med?

20 Clara - Livet med en svårfattad pappa:

skriven

har en ny design och även frågestund! :D
vad tycker du? :D
vi försöker nå 100 frågor, dock la jag ut inlägget för några minuter sedan men, ja! :)

Svar:
Josefine Arvehall

21 Clara - Livet med en svårfattad pappa:

skriven

har en ny design och även frågestund! :D
vad tycker du? :D
vi försöker nå 100 frågor, dock la jag ut inlägget för några minuter sedan men, ja! :)
så ställ gärna frågor!

22 madde!:

skriven

sv: inga problem:) tack!

23 Vian:

skriven

kolla in min blogg&kommentera gärna!

24 Mikaela:

skriven

Jätte söt blogg!:-)

25 Fannie:

skriven

ganska skönt att ta dagen som den kommer också! :)

26 felicia:

skriven

sv: har lagt till dig nu som nr 125! säg till när du lagt till mig med och nummer:)

Kommentera här: