hjälp!

Jag gör ju om mitt rum, därför mitt nuvarande rum ser kaos ut. Iallafall ska jag ha skjutgarderob/skjutdörrar. Jag har två skjutdörrar jag ska välja mellan men jag vet inte vilken jag ska ta, om jag ska ta den med en spegel eller den utan spegel vilken tycker ni?


Det där gråa går att ha som vitt också, det är bara det att dom vänt på den så den är grå för tillfället.



Vilken tycker ni? Jag har så himla mycket beslutsångest! Skulle betyda mycket ifall ni skrev en åsikt:)!

Och självklart går alla skjutdörrar att vända så att dom är gråa också. Men dom visas i vitt här på bilderna.



http://tavlingcompetition.blogg.se
1 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

Inget alls ;D hur är det idag?

2 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

Är lite vadå? :P

3 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag vet inte om du är med än, men skickar en länk för säkerhets skull.

veckans bloggtips pågår. Alla kan få en länk, vinnaren får en bild i menyn:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips-1.html#comment



Om du redan är med där kanske någon annan tävling är intressant?



Vinn löshår från rapunzel: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/vinn-loshar-cliponset-50cm-fran-rapunzel-of.html#comment



Vinn solskyddskläder: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/vinn-solskyddsklader.html#comment



Vinn choklad till mors dag: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/vinn-choklad.html#comment



Vinn brilliant smile (avslutas imorgon): http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/vinn-intensiv-tandblekningskur-brilliant-smi.html#comment



Kram!

4 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

aa :P

5 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

jagvet inte :D dudå?

6 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

Hehe okej :D

7 Zinja:

skriven

svar: jaha :)

8 Linnéa :):

skriven

Tycker du ska ta den med spegel! :)

Gör du bloglovin byten förresten?



Sv; nej, det va inget :p

9 Linnéa :):

skriven

Vill du göra ett byte? :)

10 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

vad gör du? :)

11 EMMAS!:

skriven

med spegel!:)

12 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

Åhh kul :D inget hehe

13 Linnéa :):

skriven

Följer dig nu!

Blev nummer 100 :D

Följ tillbaka? :)

14 Emma Lannebrink:

skriven

sv: jag ska vara hemma ba, sj? :)

15 Celine Lindkvist:

skriven

Heej! Sugen på ett bloglovin' byte? :D

16 Emma Lannebrink:

skriven

sv: najs! vad ska du göra där?

17 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

händer ikväll? :D

18 Celine Lindkvist:

skriven

Nummer 101 ;) Säg till när du lagt till mig + nummer! ;)

19 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

okej xD jag vet inte

20 Celine Lindkvist:

skriven

toppen :D

21 SANDRA DAGH - BESTÄLL BLOGGDESIGN AV MIG:

skriven

Hoppas du har en bra torsdag :D

22 FREDRIKA PERSSON:

skriven

oj svårt :)

23 Elin:

skriven

Hej Josefine!



Jag har med en kompis precis kommit igång med min blogg igen. Du kanske har lust att klicka dig in på bloggen, och kolla den, kanske lämna en kommentar om vad du tycker, och välkomna min kära vän. Skulle vara jätteroligt om du gjorde det, inte något tvång, men en liten önskan :)



Kram Elin :)



PS. Jag tycker att du väljer vilken som, båda är fina, men den med spegel kan nog vara med funtionell :) Jättefin blogg också :)



24 Liza - TÄVLINGAR:

skriven

VINN VALFRI CANVAS TAVLA MED EGEN BILD!!!

http://tavlingcompetition.blogg.se/?tmp=17172651

25 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

hihi :D

26 fia - pysslar, målar, syr:

skriven

Alltid bra med spegel ju :) så kan man byta outfits snabbt och rummet ser större ut !

27 MADDISENJ:

skriven

Jag skulle ta med spegel!!

28 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

yes :D sj?

29 Celine Lindkvist:

skriven

mysa och äta godis! ;) Dudå? ;)

30 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

vad braa :D

31 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

hihi :D

32 E B B A:

skriven

Hej!



Just nu har jag "dagens fråga" på min blogg och om du gissar rätt kan du få en länk! :)



Kramar!

33 emilia&idaa.:

skriven

sv: den med spegel var finast!

men jadå , allt är bra :D

34 felicia - fotokobran:

skriven

helgens sweetie, missa det inte! :D

http://fotokobran.se/2012/may/helgens-sweetie.html#comment

Kommentera här: