påskliljor





Förlåt för att jag inte uppdaterade någonting igår. Hade fullt upp hela eftermiddagen. Höll på att fixa burarna, städade och packade sen väntade jag på mormor i 3 minuter så mellan det han jag inte heller blogga. Sen så for vi hem till innansjön och åt och sen såg vi hockeyn. Jag hade tänkt lägga mig och se film där vid halv 1 och då hade jag tänkt blogga. Men blev ingen film, mormors dator typ laggade sönder så jag fick starta om den men det blev inte bättre alls.

Hursomhelst så har jag varit ute rätt så mycket idag. Har fotat halva dagen. Över 300 bilder iallafall, ska försöka lägga in dom flesta innan jag åker hem imorgon! Alla bilder ligger ju här i mormors dator så:)
1 Vanja:

skriven

Sv: Ja gärna! Ska jag följa dig? :) och du följer mig också?

2 Vanja:

skriven

Sv: Ok! Jga blev din följare nr 75! :)

3 elsa!:

skriven

visst:D

Jag lägger till dig nu!<3

Jag blev din 76 följare!<3

4 E L L I K A:

skriven

Bloglovin' byte? :)

5 elsa!:

skriven

brabra:))<3

6 Jungarå Fotografi:

skriven

Svar: Tackar:D!



Va fin din profilbild är :D

7 Jojjjjohs.se - Något för nästan alla:

skriven

Yes :)

8 elsa!:

skriven

jaa sjdå söötis?:D<3

9 Jojjjjohs.se - Något för nästan alla:

skriven

Ja allt är fint ;) sj?

10 Jojjjjohs.se - Något för nästan alla:

skriven

Så bra! :)

11 LOVA:

skriven

SV: Visst, blev följare nr 77. :)

12 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: nej tack :)

13 Jojjjjohs.se - Något för nästan alla:

skriven

Ta det lugnt, se på film och käka gott ;) sj?

14 minaaa - photography:

skriven

sv; tack sötis! :)

15 minaaa - photography:

skriven

sv; tack sötis! :)

16 Jojjjjohs.se - Något för nästan alla:

skriven

Okej :)

17 - Swedish Source About Josh Hutcherson:

skriven

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

18 JOZ♡:

skriven

Tja! Kör en tävling för första gången på bloggen, vill du delta så klicka här http://bedeliciious.blogg.se/2012/march/tavling.html#

19 faanni:

skriven

shiit, duktig du är! :D

20 Anna:

skriven

Härliga bilder :) jag är gärna med i tävlingen mitt bidrag kommer lite senare bara ^^ kul att du hittade in till mig, ha en fortsatt fin lördag. Kram ♥

Kommentera här: