Foto utmaning 1#

Helst dom andra kommentarerna i ett annat inlägg om du nu inte skriver typ: Träd:) Sv; osv....
 
Skriver ni så går det bra:) kram!
1 Alda:

skriven

Sv: Okey :)

2 FlizanLizan:

skriven

sv: härligt, de e sådär :P

3 martina:

skriven

hej! allt bra? :)

4 Lina:

skriven

Hästar :)

Fin blogg! :)

5 Snowdrop:

skriven

En fjäril! Happy hunting :)

6 Snowdrop:

skriven

En fjäril! Happy hunting :)

7 ~ L I N N ~:

skriven

Holaaa!
Tänkte bara meddela att jag har märkt att vissa tagit bort från bloglovin när man gjort byte så jag rensar nu alla, om du fortfarande vill ha ett bloglovinbyte med mig så släng in en kommentar! :-D
Kram!

8 ~ L I N N ~:

skriven

Men följer du mig fortfarande då ? ;D

9 ~ L I N N ~:

skriven

Härligt!
Nu följer jag dig igen :)

10 MATILDA~:

skriven

sv: tack :) ja, sj?

11 martina:

skriven

sv; härligt! samma här :)

12 FlizanLizan:

skriven

sv: allt bra? :D

13 moufieeh:

skriven

dina hundar :D

sv; nej faktiskt inte, har bara vart i stockholm en gång och det var i typ 2 dagar med min klass haha :) men om jag åker dit ska jag definitivt gå dit! :)
hihi japp, en väska, mysbyxor och lite annat smått & gott :)
härligt, det är bra med mig! :) vad ska du göra idag då?
kram

14 Nathalie:

skriven

SV; Tack! Vad ska du göra idag? :)
kram

15 Sarah:

skriven

Jag tycker att du ska fota hästar! Dom e så vackra (om det finns nära dig) Hästar som springer, äter elle bara står där! Jag älskar iaf att kolla på sådana bilder :)<3

16 moufieeh:

skriven

kommer med ett till förslag nu då :D en geting :D

sv; aha okej, kom till liseberg! :) sjukt kul hihi :)
okej, jag ska vara med en kompis :) allt bra?
kram

17 hanna ♡ :

skriven

haha, lätt hänt! :D

18 hanna ♡ :

skriven

fjääääääääril!

19 Blombergs:

skriven

sv; ikväll ska jag kolla em själv? :)

20 MATILDA~:

skriven

sv: härligt! idag har jag firat min moster, sj? :)

21 ~ L I N N ~:

skriven

Kollar på tv och tare chill bara :) Själv då?

22 ~ L I N N ~:

skriven

Okej, trevligt :)

23 ~ L I N N ~:

skriven

Både och faktiskt, regnat & så har solen skinit, hos er då :)?

24 rebecca halling:

skriven

sv; visst! det finns en länk i min blogg som du kan trycka på för att följa mig! söker på din blogg ;)

25 rebecca halling:

skriven

la till dig nu och blev nummer 116!

26 ~ L I N N ~:

skriven

Hehe okej, ja det har man kunnat här med :)

27 SOFIASTICATED:

skriven

Kanske att du kan fota något som gör dig riktigt glad (och kanske att du kan ta två bilder där bilden bredvid är någonting som gör dig ledsen/något du inte tycker om hehe)
Bloglovinbyte? :)

28 ~ L I N N ~:

skriven

Yeah! :)

29 † ELIN CECILIA:

skriven

tack (:

30 † ELIN CECILIA:

skriven

jarå själv då? :D

31 SOFIASTICATED:

skriven

sv: äh, tnkte bara att du kunde ta bild på något du blir riktigt glad av, men vad det är vet bara du! :)

Lagt till dig nu (och nej jag tar inte bort), blev nummer 117! Säg till när du lagt till mig + nummer :)
KRAM

32 Micaela:

skriven

fota en solnedgång :)

33 I D A :

skriven

Jag tycker en solnedgång ;)

Kommentera här: