Glass tips

Gillar du äppelpaj?
 

Då borde du testa det här. Det du behöver är vanlig vaniljglass och ett äpple. Vill du göra det lyxigare? Släng på kanel och lite socker, smakar som äppelpaj med glass!

Det här är jag garanterat säker om att ni också tycker om!;)
 
Det ni behöver är vanlig vaniljglass, jordgubbar och socker. Ni kan även toppa med lite ovispad grädde och sedan strö lite socker ovanpå.
 
Gott och enkelt!
1 ▲SandraKarlsson:

skriven

svar: ja :)

Åh, vad gott det såg ut! :)

2 Linda:

skriven

om du läser lite så förklaras nog allt:D men du kan göra så här: tryck på tjäna poäng, besök hemsidor och sen klickar du på hemsidorna väntar 10 sek och får poäng :) har du lagt in ditt mobil nr på sajten så det har blivit" aktiverat?"

3 Ida:

skriven

sv: Brabra ♥
Säkert god glass :)

4 Ida:

skriven

sv: sitter och kollar facebook :D dd ? ♥

5 Ida:

skriven

okidoki ;)♥

6 Ida:

skriven

Hödu jag är 13 år, som du kan läsa i min profil på bloggen :) Du då ? ♥

7 amanda ekeroth - kämpar mig mot toppen ♥:

skriven

vsg :D allt bra? :D

8 NICOLE:

skriven

SV; åh vad kul! :D jag ska gå på bio och shoppa med bästis :)

9 Becka [fotoblogg]:

skriven

Åh mums vad gott :D
sv: Åh tack vännen! :D
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

10 hanna :

skriven

varit hos frisören, och träffat folk, själv? :D

11 Louise - My life in Turkey:

skriven

och jag blev 120 :)

12 Ida:

skriven

Sv: ojj just ja, det for ju bort, men det kommer nog snart fram :) NICE ♥ :)

Kommentera här: