vatten

1 Elina:

skriven

sv; vi kan följa varandra ? :)

2 Elina:

skriven

vad händer imon då ?

3 =) Linnéa Lindh:

skriven

absolut kan vi göra det! Säg till när du har lagt till mig så gör jag detsamma :)

KRAM

4 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; hahaha oj jävlar :p jag fyller 18.e april :D dudå?

5 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: vsg

Haft en bra dag? :)

6 Elina:

skriven

sv; samma !

7 Molly:

skriven

Gud vad du är duktig på att fota! :D

väldigt fin blogg med! :D

8 ella:

skriven

ja kanske det ;D säg till när du lagt till mig!

9 Elina:

skriven

sv; jag hade lov v.7 ! :)

10 Elina:

skriven

sv; haha aa kanske de! När har du ? :)

11 Molly:

skriven

sv; okej, vad använder du gör mascara då? :)

Tack! :D

12 Elina:

skriven

sv; okej ! skönt!

13 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv, hehe ja du fyllde ganska sent ju :)

14 Molly:

skriven

sv; okej, tack för tipset, kanske kan prova den någon gång! ;)

15 Patricia♔:

skriven

Fin bild!

Hoppas du har en bra kväll:)

16 Molly och Ebba:

skriven

Sv: japp allt bra med dig? :)

17 Linnéa:

skriven

Sv; tack! Javisst, säg till när du lagt till mig och vilket nummer du blev så gör jag detsamma sen ;)

18 Rebeccaa:

skriven

följer dig redan,börjar ångra att jag inte köpte en nikon:)

19 Lene:

skriven

Vilken fin färg du fått på bilden, riktigt nice!

20 ⟩FITspiration ⫶ in(FIT)spireras till en hälsosam kropp:

skriven

Du tar sjukt fina bilder :)

Kommentera här: