två bilder från i somras, tagna i stugan

Sitter och redigerar lite bilder nu. Ska snart sätta mig med Engelskan och So´n. Engelskan är tydligen tills imorgon, tror jag?
Ska ta och skicka iväg ett sms till Ramina och höra vilken sida glosorna fanns på.

Hursomhelst så har jag sovmorgon imorgon. Som vanligt, varje torsdag. Kommer förmodligen att uppdatera då:)
1 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv, hehe ne :) vad händer ikväll? :D

2 Anonym:

skriven

Nej tyvärr

3 Amanda - HATTFIGHT.BLOGG.SE:

skriven

Hallå där. Nu kan du för första gången se veckans naglar på min blogg. Varje onsdag framöver.

Let the dream begin! :-)

http://hattfight.blogg.se/2012/february/veckans-naglar.html#comment

4 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv, det lät riktigt härligt, ska bara ta de lugnt :)

5 Amanda - HATTFIGHT.BLOGG.SE:

skriven

Svar: tack. Menar du det eller är du bara snäll? :-)

6 Amanda - HATTFIGHT.BLOGG.SE:

skriven

Svar: bra :-)

7 Jenna ♥:

skriven

sv: Visst! Säg till när du följer mig, så följer jag dig :)

8 Jenna ♥:

skriven

sv: Okej :) Följer dig med nu, nummer 20!

9 amanda 17år & mamma!:

skriven

Hittade just hit & tänkte jag skulle lämna ett spår efter mig & min unga mammablogg! :) kram

10 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv, hihi jätte många tycker jag ser äldre ut, men jag är faktiskt bara 14. :)

11 Rebeccaa:

skriven

javisst,vilken kamera använder du när du fotar så här fina bilder?:)

12 mikaela / MEGAPIXLAR:

skriven

sv, Oj förlåt, effekten har jag gjort innan jag laddade in bilden! Skulle bara visa hur det såg ut att ha en bild uppe i programmet. Sorry :)

13 Elina:

skriven

fina bilder !



Allt bra med dig ?

14 RandomAnonym-:

skriven

Jag kommer vara borta mellan torsdag kväll-måndag efter skolan. = ingen bloggning!:( Så jag fick en ide.. Att mina läsare skulle få göra ett inlägg! Det skulle vara kul ifall du ville göra ett inlägg i min blogg! Enkelt & kul.

Läs inlägget här: http://randomanonym.blogg.se/2012/february/gastblogga-i-min-blogg.html#comment

15 Elina:

skriven

sv; allt är bara bra med mig !

hänt idag då ?

16 Elina:

skriven

sv; okej !

17 Elina:

skriven

sv; varit i skolan!

18 amanda 17år & mamma!:

skriven

Har en dotter än så länge men vill absolut ha fler :)

19 emma:

skriven

blev riktigt sugen på sommar när jag såg dom här bilderna:o

Kommentera här: