1 Majken Arzt:

skriven

Bara bra:D

2 ❤ w i l m a ❤:

skriven

sv: jag ska snart upp och äta frukost, dudå? :)

3 ❤ w i l m a ❤:

skriven

Superfina bilder :)

4 benedit ♥:

skriven

ååh vill också göra allt detdär :D

sv; härligt, det är bra med mig! :) <3
hur ska du fira nyår? :)
kram

5 sandra:

skriven

Åh jag vill också åka till disneyland :)

sv: jo min gårdag var bra, din då? :)

6 sandra:

skriven

sv: haha okej, ibland måste man få vara det också :D

åh vad avundsjuk jag blir ^^

7 ❤ w i l m a ❤:

skriven

sv: bara det gamla vanliga, ska fira med familjen och tre andra familjer som vi alltid gör! :)
har du några planer? :)
kram ❤

8 ❤ w i l m a ❤:

skriven

sv: ja det är som extra familjer för mig allihop har hängt ihop med dom sen vi var små så det är alltid kul! :)
det lät inte heller så dumt :)
hoppas du får en toppen dag!
kram ❤

9 Maja Lundmark:

skriven

händer ikväll?:) (nyårs)
btw, fin blogg!

10 sandra:

skriven

sv: haha aa :) har du bestämt vad du ska ha på dig ikväll då?

11 Vendela Nilsson:

skriven

fin blogg! har du några planer inför 2013? :D

12 Vendela:

skriven

Sv; Ja det är bara bra! Hur är det själv? :)
Hoppas du får en toppen nyårsafton! Kram! :)

13 sandra:

skriven

sv: ja okej, men det är ju fint det med :)

jag ska ha en vinröd klänning med svarta högklackade till ^^

14 Vendela:

skriven

Sv; Vad bra! Ne, jag gör inget speciellt! Funderar lite på hur jag ska se ut ikväll. Även om man kanske bara ska vara hemma vill man ju göra sig lite fin! Hur ska du se ut? :)

15 sandra:

skriven

sv: ja det är en sån härlig färg :)

16 Vendela Nilsson:

skriven

sv. okej! ja, jag ska träffa ulrik munther en del och sen ska jag kolla på melodifestivalen :)

Kommentera här: