schooltimeblää

Ska snart börja dra mig mot skolan. Får se vad som händer där, vet faktiskt inte vad vi har för lektioner idag, eller jo musik haha.
 
Igår så vet jag inte vad jag gjorde, mamma kom hem från Island så jag fick det här:
Tack mamma!
älskar ju daim vettni;) iallafall så ska jag fortsätta packa väskan, vi hörs när jag kommer hem. Kraam
1 LINN:

skriven

okej :D jag äter lite :)

ååh daim<3

2 Anonym:

skriven

Massor med kläder och smycken till billigt pris!!
ÄR DU SNABB PÅ ATT BESTÄLLA? NU KOMMER DET FINNAS EN ÖVERRASKNING MED I VARJE PAKET, JUST NU FINNS DET 6 ÖVERRASKNINGAR KVAR!

http://bloppisnyttochgammalt.blogg.se/

3 Josefine:

skriven

Sv; åhh daim är så otroligt gott håller med :D ,

hihi det var ju bra! ,hur känns det att har börjat skolan då ? ♥

4 moufieeh:

skriven

gott!

sv; tack! :D okej, jag ska ladda ner lite musik till min mobil :)<3 allt bra?
kram

5 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

åh, så gott med daim! :)
Ha en grym torsdag! :D
Kram

6 Lisa - Kreativ bakning ♥:

skriven

Hej! Var med & TÄVLA om ett ”Cupcake-halsband” på min blogg ♥
http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/august/tavling-i-samarbete-med-beccadesignse.html

Kramis ♥

7 bookofems.blogg.se:

skriven

gott med daim! :D

8 LINN:

skriven

:D vad gör du då?

9 Josefine:

skriven

sv; jo håller med men allt skolarbete nej det är inte kul.. men allt kan inte vara kul :/

några roliga planer för helgen då ? kram♥

10 LINN:

skriven

okej :) jag ser på scrubs :D

11 LINN:

skriven

ja, det är en av mina favoritserier :D de första 7 säsongerna är bra, men inte de andra lika mycket :)

12 bookofems.blogg.se:

skriven

har du gjort idag då?:D

13 Emma :):

skriven

fin bild:D

Kommentera här: